Regulamin Opłat Rezerwacyjnych

Opłaty rezerwacyjne w gabinecie NZOZ Uśmiech – Uchniewscy, nazywanym również Kliniką Pełnego Uśmiechu („Klinika”), obowiązują od dnia 1.02.2024 i mają na celu zabezpieczenie rezerwacji terminu wizyty. Opłaty pobierane są zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Zasady pobierania opłat rezerwacyjnych

Opłata rezerwacyjna jest wymagana od pacjentów, którzy umawiają się na wizytę,

  • gdy pacjent nie stawił się dwukrotnie na wizytę i nie odwołał jej,
  • gdy pacjent odwołał wizytę dwukrotnie na mniej niż 24 godziny przed terminem,
  • w przypadku umawiania się na zabiegi higienizacji,
  • w przypadku umawiania się na pierwszą wizytę  (z wyjątkiem promocyjnych konsultacji),
  • gdy przewidywana długość zarezerwowanej wizyty wynosi 90 minut lub więcej,
  • gdy przewidywana cena umówionego zabiegu wynosi 600 zł lub więcej.

2. Sposób dokonywania opłat rezerwacyjnych

Opłata rezerwacyjna może być wniesiona:

  • osobiście, podczas rejestracji na następną wizytę (gotówką , kartą lub Blikiem),
  • zdalnie, -wpłacając na konto: Uchniewscy sp z o.o. 61 1140 2004 0000 3202 7972 6603 (mBank)  wpłatę z tytułem “opłata rezerwacyjna – imię i nazwisko Pacjenta” 

     -za pośrednictwem płatności internetowych na stronie https://usmiech.pl/rezerwacja/

Opłaty rezerwacyjne nie są wymagane w przypadku pilnych zabiegów planowanych na mniej niż 48 godzin przed terminem wizyty.

3. Zasady zwrotu i przepadku opłaty rezerwacyjnej

Brak wniesienia opłaty rezerwacyjnej w ciągu 7 dni roboczych od momentu rezerwacji skutkuje anulowaniem wizyty.

Gabinet może, w uzasadnionych przypadkach, wydłużyć termin wniesienia opłaty lub znieść część lub całość opłaty rezerwacyjnej. Dotyczy to w szczególności długoletnich Pacjentów, którzy do tej pory regularnie zgłaszali się na wizyty.

Opłata rezerwacyjna, w przypadku stawienia się na wizytę, jest zaliczana na poczet wykonywanego zabiegu.

Jeśli wizyta zostanie przełożona z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin przed planowanym terminem, opłata rezerwacyjna zostanie przeniesiona na następną wizytę.

Opłata rezerwacyjna przepada, jeśli pacjent:

  • nie stawi się na wizytę,
  • anuluje wizytę na mniej niż 24 godziny przed terminem zabiegu,
  • po przyjściu na wizytę zdecyduje się na zabieg o znacząco mniejszej wartości niż zaplanowany (np. mniejszej o co najmniej 50% względem pierwotnie umówionego).
  • Jeżeli pacjent jest w trakcie leczenia protetycznego i nie stawi się na wizytę, opłata może być odjęta od kwoty wniesionej zaliczki.

Klinika może odstąpić od przepadku opłaty rezerwacyjnej, jeśli uzna, że nieobecność pacjenta lub zmiana terminu  zabiegu jest uzasadniona losowymi zdarzeniami.

4. Kwota opłaty rezerwacyjnej

Opłata rezerwacyjna wynosi minimum 25% przewidywanej ceny umówionego zabiegu, przy czym minimalna kwota opłaty rezerwacyjnej wynosi 100 złotych.

W przypadku rozpoczętych prac protetycznych i wniesienia odpowiedniej zaliczki nie trzeba wnosić dodatkowej opłaty.